10 Şubat 2016 Çarşamba

The Phantom Of The Opera (Operadaki Hayalet)


Telefonumdaki fotoğraflara bakarken rastladım bu fotoğraflara, o dönem bloguma fotoğraf aktarmada bir sıkıntı yaşamış ve paylaşamamıştım. Sonrada unutmuşum L oysaki benim için çok güzel bir sürpriz olmuştu. Çok istediğim bir şeydi bir operayı canlı izlemek. Eşimde bunu bildiği için sürpriz yapıp hemde bunu nişan yıl dönümümüze denk getirerek güzel bir jest yapmıştı.
Geçen yıl Mayıs ayında Sir Andrew Lloyd Webber’in orjinal müzikal başyapıtı Opera'daki Hayalet’i İstanbul'da Zorlu Center PSM'de izleme fırsatı buldum. Hayran kaldım. Kostümlere, sahne dekorlarına ve tabi ki opera sanatçılara bayıldım.













Sevgiler, dostçakalın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değer verip yorum yaptığınız için çok teşekkürler

Yorum yapabilmek için;
Yorumunuzu yazdıktan sonra ADI/URL yazan yere tıklayıp sadece adı yazan yere isminizi yazmanız yeterli.